پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۸
کد خبر: ۹۹۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
با توجه به استقبال علاقه‌مندان از نمایشگاه عکس‌های آیینی محرم «دشت گریان» در نگارخانه لاله، این نمایشگاه تا اول آبان ماه تمدید شد.
نمایشگاه عکس های آیینی محرم در نگارخانه لاله تمدید شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس دشت گریان با همکاری موزه عکسخانه شهر در نگارخانه لاله برگزار شده است که ۲۳ عکاس در آن حضور دارند و شامل ۳۱ قطعه عکس مستند است که هریک از هنرمندان از زوایای مختلف به موضوع آیین‌های محرم و عاشورا پرداخته‌اند. در این نمایشگاه شاهد چندین موضوع به عنوان سوژه های محوری هستیم، موضوعاتی همچون: کودک و عاشورا، آئین‌ها، نمادهای عاشورایی و تیپ‌شناسی اجتماعی مردم در عزاداری‌های عاشورایی.

مرتضی امین الرعایایی، سارا باقریان، نگارطاری، مینا جامی،سارا چهره گشا، بهارخانی،علیرضا دولتی، مهدی رجبی، رضا روحانی، کیانوش سعادتی، مبین سمیعی، فرزاد صفدری، میلاد عبادی،حسین قاسمی، سهیل قنبرزاده، امیرکبیری، مهسا کوروندی، سما نجفی نوبر،حسین نظری، محمدجواد وثوقی، بهنام یاسینی هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

دشت گریان تا اول آبانماه دایر است و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۳ به نگارخانه لاله واقع در خیابان فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند.

نظر شما