سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۹۹۴۰۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
نمایشگاه آثار خوشنویسی استادان، مدرسان و اعضای انجمن خوشنویسان شعبه تهران بزرگ عصر روز جمعه ۲۰ مهر به مناسبت هفته خوشنویسی در فرهنگ‌سرای بهمن افتتاح می‌شود.
نمایشگاه آثار اعضای انجمن خوشنویسان تهران در فرهنگ‌سرای بهمن
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، استاد غلامحسین امیرخانی (چهره ماندگار عرصه خوشنویسی ایران و رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران) و محمدحسین ساکت (نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این انجمن)، سخنرانان آیین افتتاح این نمایشگاه هستند که از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۲۰ مهرماه در سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.
 
در بخش بعدی این برنامه از ۴۰ هنرمند مدرس انجمن به مناسبت سالروز تولد ایشان و 20 هنرمندخوشنویس که در آزمون فصل تابستان موفق به کسب نمرات برتر از  انجمن خوشنویسان شدند، تقدیر می‌شود.

افتتاح نمایشگاه بزرگ آثار خوشنویسان شعبه تهران بزرگ در نگارخانه این فرهنگ‌سرا، بخش پایانی این مراسم است.

در این نمایشگاه که تا ۲۷ مهر ادامه خواهد داشت، حدود ۳۰۰ اثر از ۹۰ هنرمند خوشنویس در اندازه‌های مختلف و در شاخه‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ و خط نقاشی به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در ساعات اداری به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.
نظر شما