سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۳
کد خبر: ۹۹۴۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
سرپرست مرکز مطالعات و آموزش از تولید منابع جدید آموزشی خبر داد و گفت: مجموعه کتاب‌های آموزشی حفظ قرآن کریم برای خردسالان، مجموعه کتاب‌های آموزشی چرتکه و مجموعه کتاب‌های آموزش زبان به‌زودی منتشر و برای همه مراکز آموزشی سازمان فرهنگی هنری یکسان‌سازی خواهد شد.
مجموعه منابع جدید آموزشی به‌زودی منتشر خواهد شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست مسئولان آموزش مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف بررسی فعالیت‌های آموزشی مناطق یکشنبه ۲۲ مهر برگزار و پیرامون موضوعاتی همچون؛ تولید منابع جدید آموزشی، تسهیلات رفاهی برای مربیان و دستیاران آموزش، روان‌سازی فرایند نام‌نویسی در مناطق، یکپارچه‌سازی نظام مالی و همچنین افزایش نام‌نویسی در خانه‌های کودک بحث و تبادل‌ نظر شد.

در این نشست سرپرست مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری با اشاره به ظرفیت فراگیران آموزش زبان انگلیسی در شهر تهران که سالانه در مراکز آموزشی سازمان نام‌نویسی می‌کنند، گفت: یکسان‌سازی منابع زبان از دستاوردهای مهم آموزشی برای فراگیران دوره‌های زبان انگلیسی در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ است. همچنین مجموعه کتاب‌های آموزشی حفظ قرآن کریم برای خردسالان، چرتکه و مجموعه کتاب‌های آموزش زبان به‌زودی منتشر و برای همه مراکز آموزشی یکسان‌سازی خواهد شد.
 
سید نوید برکچیان با مهم دانستن بحث تبلیغات و اطلاع‌رسانی در حوزه آموزش گفت: قرار است هر فصل، مجموعه‌ای از تیزرهای تبلیغاتی برای دوره‌های آموزشی تولید و در سینماهای زیر نظر سازمان، ایستگاه‌های مترو و شبکه‌های اجتماعی پخش و نمایش داده شود.
 
افزایش ۳۰ درصدی نام‌نویسی در خانه‌های کودک
 
وی ظرفیت خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها را از نقاط قوت سازمان فرهنگی هنری دانست و گفت: پیش‌بینی ما برای نام‌نویسی در خانه‌های کودک با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها کمتر از سال گذشته بود که در کمال تعجب شاهد بودیم که تا به امروز که در ماه مهر قرار داریم ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نام‌نویسی داشته‌ایم و بر این اساس مجبور شدیم محصولات و منابع آموزشی را تجدید چاپ کنیم.

تسهیلات و خدمات رفاهی برای مربیان و دستیاران آموزش

برکچیان در این نشست به پیگیری‌هایی که در حوزه تسهیلات بیمه‌ای مربیان خانه‌های کودک صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم مربیان خانه‌های کودک و دستیاران آموزش از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.

وی همچنین از مجموعه خدمات رفاهی گردشگری برای مربیان مراکز آموزشی خبر داد و افزود: مجموعه سفرهای زیارتی به‌ صورت اقساط و امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای از برنامه‌هایی است که برای رفاه مربیان در حال پیگیری است.

برکچیان برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت مربیان را بسیار مهم دانست و افزود: این دوره‌ها به‌زودی در مرکز مطالعات و آموزش آغاز خواهد شد و شرکت همه مربیان در این دوره‌ها الزامی است.

آغاز اجرای طرح نام‌نویسی اینترنتی برای برخی از دوره‌ها هم از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.


نظر شما