جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۳
کد خبر: ۹۹۴۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
آیین گشایش سه نمایشگاه تابلو و حجم «گل و مرغ»، نمایشگاه تصویرسازی «مبنای آن» و نمایشگاه عکس «با من نفس بکش» عصر یکشنبه ۲۲ مهرماه در نگارخانه ملل برگزار شد.
آیین گشایش سه نمایشگاهِ هنرهای تجسمی در فرهنگ‌سرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گالری فرهنگ‌سرای ملل با سه نمایشگاه هنرهای تجسمی تا ۲۷ مهرماه میزبان علاقه‌ است.

نمایشگاه عکس «با من نفس بکش» به منظور آشنایی و حمایت از بیماران «سیستیک فیبروزیس» در گالری شماره ۳ و ۴ فرهنگ‌سرای ملل برپاست.
در این نمایشگاه سعی شده است تا به به تصویر کشیدن شرایط مختلف این بیماران گوشه گوچکی از سختی ها و مصائبشان به نمایش گذاشته شود.

نمایشگاه گروهی «گل و مرغ» آثار هنرمندان گروه گیوا شامل تابلو و احجام متفاوتی است که ازنقوش هنر نقاشی ایرانی و از آثار گذشتگان به ویژه هنرمندان دوره قاجار، صفوی و تیموری الهام گرفته شده است در گالری شماره یک برپا شده است.
هنرمندان این گروه عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی ایران و انجمن نگارگری ایران هستند که علاوه بربرگزاری نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی تاکنون افتخارات متعددی در جشنواره ها و مسابقات داخلی و خارجی کسب کرده‌اند.

هادی باغشاهی هنرمند حوزه گرافیک در گالری شماره یک  فرهنگ‌سرای ملل نمایشگاه «مبنای آن» را برپا کرده است. در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر نقاشی در ابعاد مختلف و با تکنیک رنگ و روغن و راپید به نمایش در آمده است.

برای بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانید تا ۲۷ مهرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ به نشانی  بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنید
نظر شما