شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۹
کد خبر: ۹۹۵۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کتابخانه فردوس در «با هم بخوانیم»، به معرفی، خوانش و بررسی رمان «سه سکانس از پاییز» اثر مائده مرتضوی می‌پردازد.
«سه سکانس از پاییز» در فرهنگ‌سرای فردوس خوانده می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشست ادبی با هم بخوانیم کتابخانه فردوس در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۶، کتاب «سه سکانس از پاییز» نوشته مائده مرتضوی با حضور جعفر توزنده جانی به عنوان منتقد و مجری، خوانش و بررسی می‌شود.

رمان سه سکانس از پاییز با سه راوی روایت می‌شود و خواننده با دنبال کردن راوی‌ها به ماجرای اصلی رمان پی می‌برد، ماجرای اصلی رمان هم چیز عجیب غریبی نیست که بین یک سری آدم بی‌نام و نشان و در یک ناکجاآباد اتفاق بیفتد. قصه ایست بس آشنا که بارها دیده ایم و شنیده ایم اما این بار از زاویه دید دیگری به آن نگاه شده است.

سه سکانس از پاییز یک رمان شهری است و وقایع آن مربوط به زمان حال است. داستان در بازه‌های زمانی نزدیک به هم و در شهرهای تهران نوشهر و فرانکفورت رخ می‌دهد. رمان، قصه آدم‌های همین حوالی است، زن‌ها و مردهای متولد دهه ۶۰ که تجربه‌های مشترکی را پشت‌سر گذاشته اند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

 
نظر شما