شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۰
کد خبر: ۹۹۵۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کارگاه‌های قصه‌خوانی، قصه‌گویی و نقد قصه برای کودکان ۴ تا ۶ سال دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود.
کارگاه قصه‌خوانی در فرهنگ‌سرای امیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی؛ کارگاه‌های قصه‌خوانی دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌های هر هفته در پاییز با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و کتاب‌خوانی در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود.

این داستان‌ها و اشعاری که کودکان می‌خوانند و می‌شنوند ، اثری عمیق در فکر و روحیه آنان می‌گذارد و آنان را برای رویارویی با مسائل رشد و معاشرت با دیگران آماده می‌سازد و نیز در درک و فهم مشکلات زندگی آنان را یاری می‌کند.

این کارگاه دوشنبه ۳۰ مهرماه و چهارشنبه ۲ آبان ماه با خوانش کتاب درخت بخشنده، دوشنبه ۷ آبان و چهارشنبه ۹ آبان با خوانش کتاب شنل قرمزی، دوشنبه ۱۴ آبان با خوانش کتاب مصاحبه با بزبزقندی، دوشنبه ۲۱  آبان و چهارشنبه ۲۳ آبان با خوانش کتاب قصه‌های ماندنی، دوشنبه ۲۸ آبان و چهارشنبه ۳۰ آبان ماه با خوانش کتاب وقتی بشم نه ساله برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی : بالاتر از میدان شهدا ؛ خیابان 17شهریور شمالی؛ خیابان خشکبارچی ؛ بوستان خیام مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33302592 تماس بگیرند.

نظر شما