جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۰
کد خبر: ۹۹۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
کانون نمایش فرهنگ‌سرای تهران به سرپرستی شاهد پیوند مدرس دانشکده هنر و معماری از سنین مختلف در دوره دختران و پسران عضو می ‌پذیرد.
کانون نمایش فرهنگ‌سرای تهران عضو می‌پذیردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون نمایش فرهنگ‌سرای تهران به سرپرستی شاهد پیوند مدرس دانشکده هنر و معماری از سنین مختلف در دوره دختران و پسران عضو می ‌پذیرد. ثبت نام در این کانون رایگان است.

دیدار گروهی از نمایش‌های در حال اجرا، اهدای بلیط رایگان به اعضا، تورهای گروهی از جمله بازدید از شهرک سینمایی و موزه سینما و برگزاری نشست‌هایی با حضور هنرمندان از جمله برنامه‌های این کانون است. 

کانون نمایش فرهنگ‌سرای تهران تاکنون در جشنواره های معتبری همچون تئاتر فجر، تئاتر شهر، کهن دشت، فیلم صد، گزارش یک نگرانی و ... حضور یافته و جوایزی را کسب کرده است.

عیادت و اجرای نمایش برای کودکان بیمار سرطانی، آسایشگاه جانبازان و سالمندان از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت مستمر از سوی کانون نمایش فرهنگ‌سرای تهران برگزار می‌شود. 

آموزش تئاتر خیابانی و پاتوق تئاتری در فضای باز فرهنگ‌سرا نیز از برنامه‌های آینده این کانون است. 

علاقه‌مندان برای ثبت نام و عضویت در این کانون می‌توانند به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو مراجعه کنند.

نظر شما