شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۰
کد خبر: ۹۹۶۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
فیلم سینمایی «یک مکان ساکت» دوشنبه ۷ آبان با حضور دکتر غلامرضا آذری و محمدرضا فهمیزی در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در ویژه برنامه «یک فیلم یک نقد» به نمایش درآمده و بررسی می‌شود.
نمایش و بررسی «یک مکان ساکت» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یک مکان ساکت (A Quiet Place) یکی از جدیدترین آثار درام، هیجان‌انگیز وترسناک کمپانی پارامونت پیکچرز است که توسط جانکرازینسکی بابودجه ۱۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ کارگردانی شده است. کرازینسکی علاوه بر کارگردانی، یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

از بازیگران این فیلم می‌توان به جان کراسینسکی، امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآجوپ اشاره کرد.

داستان فیلم در آینده رخ می‌دهد و دورانی را به تصویر می‌کشد که هیولاهایی ناشناخته زمین را به تسخیر خود درآورده‌اند و کوچک ترین صدایی می‌تواند آنان را به سوی انسان کشانده و سبب نابودی شان شود. در این داستان لی (جان کراسینسکی) و اِوِلین (امیلی بلانت) و فرزندانشان حضور دارند. خانواده‌ای که کاملاً در سکوت مطلق قرار دارند و تمام مواردی که باعث می‌شود صدایی تولید شود و امنیت خانواده به خطر بیفتد را نیز زیر نظر دارند تا اشتباهی رخ ندهد. حال این خانواده در تمام طول مدت زندگی خود باید هر کاری را بدون هیچ صدایی انجام دهند؛ وگرنه توسط این موجودات شکار می‌شوند.

نقد و بررسی فیلم سینمایی یک مکان ساکت دوشنبه ۷ آبان ساعت ۱۷ با حضور دکتر غلامرضا آذری به عنوان کارشناس و محمد رضا فهمیزی به عنوان منتقد در قالب ویژه برنامه یک فیلم یک نقد» در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت حضور در این نشست میتوانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا ،فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما