جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۹۹۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات کارگاه تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت را زیر نظر کارشناس متخصص برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با رویکرد جذب استعدادهای برتر و ایجاد کارآفرینی، کارگاه تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت را زیر نظر کارشناس متخصص برگزار می‌کند.

این کارگاه‌ها در دو دوره مقدماتی و پیشرفته با استفاده از آخرین تجهیزات به روز، زیر نظر متخصصان حرفه‌ای تعمیرات موبایل و تبلت برگزار می‌شود. دوره مقدماتی شامل آموزش الکترونیک و استفاده از ابزار تعمیرات، شناسایی طبقات موبایل و تبلت و عیب‌یابی است، به طوری که کارآموز در پایان دوره توانایی تعویض IC و هارد هر موبایل و تبلتی را به دست می‌آورد.

در دوره پیشرفته نیز نقشه‌خوانی، سیم‌کشی‌های تخصصی روی بورد، تعویض تاچ و LCD، عیب‌یابی‌های آماری، عیب‌یابی‌های فوق تخصصی روی بوردهای انواع موبایل و تبلت آموزش داده می‌شود.

آموزش نرم‌افزارهای مختلف سیستم عامل اندروید و iOS به صورت مشروح و تخصصی از دیگر بخش‌های آموزشی این دوره‌ها به شمار می‌رود.

این دوره‌ها هر روز از ساعت ۸ تا ۱۸ به صورت انفرادی یا گروهی برگزار می‌شود. دانش‌آموختگان پس از گذراندن آزمون‌های مختلف و کسب نمره قابل قبول مدرک معتبر دریافت می‌کنند. همچنین دوره‌های کوتاه‌مدت روزهای آخر هفته برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۰ تماس بگیرند.  
 
نظر شما