پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۳
کد خبر: ۹۹۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
«راهنمای زائران ری» با امکان دسترسی موقعیت مکانی، جستجو اماکن و موقعیت افراد گمشده می‌تواند راهنمای خوبی برای جاماندگان اربعین حسینی باشد.
نرم افزاری برای «جاماندگان اربعین حسینی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل دسترسی به اماکن و امکانات مورد نیاز زائران و راهپیمایان پیاده روی اربعین حسینی، نرم افزار «راهنمای زائرین ری» با امکان نصب روی سیستم عامل اندروید در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

با نصب نرم افزار «راهنمای زائرین ری» روی تلفن‌های همراه، موقعیت مکانی هر کاربر روی نقشه را مشخص می‌کند و امکان جستجو و فاصله وی با نزدیکترین اماکن خدمات رسان نظیر مسجد، مدرسه، ایستگاه‌های اتوبوس، غرفه مادر و کودک، آتش نشانی، پزشک، غرفه‌های پسماند و فرهنگی،سرویس بهداشتی و ... فراهم می‌شود.

در این اپلیکیشن نام و مشخصات گمشدگان توسط خادمین منطقه ۲۰ ثبت می‌شود و هر شهروندی که دسترسی به این نرم افزار دارد می‌تواند در لیست گمشدگان فرد مورد نظر را جستجو کند.

در این نرم افزار در قالب مشارکت‌های شهروندی؛ امکان برگزاری مسابقه شامل دل نوشته، توئیت و عکاسی برای زائران پیاده روی اربعین حسینی پیش بینی شده است.

نظر شما