چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۸
کد خبر: ۹۹۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز سه‌شنبه هشتم آبان ماه همزمان با روز اربعین حسینی، با حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی که از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود، گفت: امسال شاهد افزایش جمعیت چشمگیری از حضور مردم هستیم و جاماندگان اربعین حسینی یک حماسه بزرگ خلق کرده‌اند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی که هر سال در روز اربعین از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود، عنوان کرد: سال گذشته من توفیق نداشتم در راهپیمایی جاماندگان شرکت کنم و در پیاده‌روی نجف تا کربلا توفیق حضور داشتم، ولی بر اساس گفته همکاران، امسال شاهد افزایش جمعیت چشمگیری از حضور مردم هستیم و جاماندگان اربعین حسینی یک حماسه بزرگ خلق کرده‌اند. 

وی اضافه کرد: باید تاکید کنم با عشق و ارادتی که از مردم می‌بینم، این جاماندگان در واقع دلدادگان اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) هستند که به علت‌های مختلفی مانند عدم تمکن مالی یا مشکلات طبیعی زندگی توفیق حضور یک هفته‌ای در مسیر نجف تا کربلا را نداشتند و در این برنامه بسیار زیبا حاضر شده‌اند.

اوحدی در پایان گفت: از همه دستگاه‌هایی که در برپایی باشکوه این مراسم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. شهرداری‌های مناطق ۱۲ تا ۱۶، ۷ و ۲۰، سپاه محمد رسول‌الله (ص)، سپاه سیدالشهدا (ع)، نیروی انتظامی و همه دستگاه‌ها به ما یاری رساندند. امیدواریم این راهپیمایی قطره‌ای از اقیانوس ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد. 

راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهر تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سپاه تهران بزرگ، نیروی انتظامی تهران بزرگ، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، هیئت رزمندگان اسلام، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، اورژانس تهران و شهرداری تهران برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما