جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۱
کد خبر: ۹۹۷۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیانیه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان روز اعلام و تبیین وحدت مردمی است که یک صدا در برابر استکبار ایستاده‌اند. وحدتی که با شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» در روزهای انقلاب اسلامی شکل گرفت و اکنون چهار دهه است که خواب و قرار سلطه‌گران جهانی را آشفته کرده است. ۱۳ آبان روز پافشاری بر استقلال است. استقلالی که بینشش از سرچشمه‌های دین و عقل می‌آید و ستون‌اش بیرق سرخ امام حسین(ع) است.

۱۳ آبان روز پاسداشت خون شهیدانی است که در تاریخ ایران اسلامی در برابر زور و تزویر ایستادند. شهیدانی که رشادت‌های شان ضامن امنیت کشور است.

۱۳ آبان روز مبارزه است؛ روز مبارزه‌ای برای پیشرفت، عدالت و آزادگی یک کشور. روزی است که ۸۰ میلیون ایرانی آرمان‌هایش را مرور و پرچم دفاع از حق را برافراشته می‌کند و یک صدا فریاد استکبارستیزی را به گوش جهانیان می‌رساند.

ملت بزرگ ایران در این چهار دهه نیرنگ‌های استکبار جهانی را بی‌درنگ و درست پاسخ داده است و اکنون که باری دیگر دسیسه‌هایی عریان و بی‌پروای مستکبران با حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه در قالب یاوه‌گویی‌های ترامپ، تحریم‌های ظالمانه بر ملت ایران تحمیل می‌کنند؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهروندان یک دل و یک صدا برای دفاع از حقانیت خود با نمایش وحدت و ایمان و درایت در روز ۱۳ آبان باری دیگر سلطه‌گران جهانی را مایوس خواهد کرد.

اینک در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان ماه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای گرامیداشت این روز و ادای احترام به شهدای دانشجوی پیرو خط امام(ره) و شهدای دانش‌آموز اعلام می‌کند که در راه‌پیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان با آحاد ملت ایران همگام خواهد بود و با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه خود را در ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع از حق آزادیخواهان جهان ابراز می‌کند و از آحاد ملت بزرگ ایران دعوت می‌کند تا با حضور پرشکوه خود در آیین‌های بزرگداشت ۱۳ آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل آزادیخواهان جهان برافروزند.

نظر شما