سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۴
کد خبر: ۹۹۷۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
نمایش «سرزمین سکوت» به نویسندگی علیرضا حنیفی و کارگردانی مالک حدپورسراج از ۱۰ تا ۱۷ آبان در پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.
نمایش «سرزمین سکوت» در پردیس تئاتر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «سرزمین سکوت» به نویسندگی علیرضا حنیفی و کارگردانی مالک حدپورسراج از پنجشنبه ۱۰ آبان در تماشاخانه استادمحمدِ پردیس تئاتر تهران روی صحنه رفته و تا ۱۷ آبان ادامه دارد.

این نمایش روایت یکی از لشگریان یزیدبن معاویه است که در واقعه عاشورا حضور داشته که پس از جنگ به سراغ غنائم رفته و گوشواره‌ای را از گوش کودکی می‌رباید. پس از مرگش هیچگونه گورستانی او را نمی‌پذیرد و خاک او را پس می‌دهد.

در نمایش «سرزمین سکوت» مالک حدپور سراج و بابک تن ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: کامبیز جهانگیری/ منشی صحنه: بهناز جعفری/ طراح صحنه: مالک حدپور سراج/ موسیقی: محمد فرشته نژاد/ مدیر صحنه: محمد نامدار/ تدارکات: محسن فصیح راوندی/ روابط عمومی و تبلیغات مجازی: مهدی شاهمرادی/ طراح پوستر و بروشور: محمد یاراحمدی.

نمایش «سرزمین سکوت» به نویسندگی علیرضا حنیفی و کارگردانی مالک حدپورسراج از ۱۰ تا ۱۷ آبان ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه استاد محمدِ پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.
نظر شما