شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۵
کد خبر: ۹۹۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
نمایش شاد و موزیکال «دردسر اسباب بازی‌ها» به کارگردانی «میثم میثاقی» تا ۱۰ آذر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور به روی صحنه می‌رود.
نمایش کودک «دردسر اسباب بازی‌ها» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «دردسر اسباب بازی‌ها» کاری از موسسه هنرپردازان هورام با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش نکات و مفاهیم اخلاقی به آن‌ها، از ۱۲ آبان تا ۱۰ آذر همه روزه به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۸ و صبح‌ها ویژه مدارس و مهد کودک‌ها در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی میثم میثاقی آمده است: دارا و سارا خواهر و برادری هستند که اشتباهات رایج کودکان را تکرار می‌کنند؛ اشتباهاتی مثل خشم، دروغ، غرور، حسادت و ... آنها در بین اسباب بازی‌های خود، یک عروسک کوچولو، یک سرباز چوبی و یک خر پولیشی دارند که از اشتباهات سارا و دارا خسته شده‌اند و تصمیم می‌گیرند در موقعیت‌های طراحی شده و خاص، شرایطی را به وجود بیاورند تا آنها متوجه زشتی کارشان و اصلاح آنها بشوند که ماجراهایی در این میان اتفاق می افتد.

پیام اصلی نمایش درباره اخلاق‌های ناپسند و انجام ندادن آنها توسط کودکان است و نقش آفرینان آن عبارتند از: حسین خمسه، نیلوفر ابرهیمی، افشین زعیم، سپهر ملکوتی، نسرین رضایی.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما