جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۹
کد خبر: ۹۹۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
رییس فرهنگ‌سرای سرو با اشاره به فعالیت این فرهنگ‌سرا در راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت: تریبون خبرنگار انقلاب با دانش آموزان در خصوص مباحثی همچون؛ انقلاب، لانه جاسوسی، تحریم‌ها و تهدیدهای ترامپ مصاحبه می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهنام خادم رییس فرهنگ‌سرای سرو با اشاره به فعالیت این فرهنگ‌سرا در قالب مجموعه‌ فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان «فرهنگ‌سرای مقاومت» گفت: فرهنگ‌سرای سرو با غرفه «خبرنگار انقلاب» در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حضور دارد. «خبرنگار انقلاب» در  دو بخش اتفاق می‌افتد. یک بخش به صورت ثابت در داخل غرفه است و بخش دوم دوربین خبرنگار است که با مردم و به خصوص دانش‌‌آموزان و دانشجویان صحبت می‌کند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری پرسش‌هایی را با موضوع انقلاب، لانه جاسوسی، تحریم‌ها و تهدیدهای ترامپ با دانش‌آموزان و مردم مطرح می‌کنیم و در نهایت پاسخ‌های آنها را اخذ می‌کنیم و به همراه گزارش‌هایی که از راهپیمایی گرفته شده به صورت یک مجموعه مستند تدوین می‌شود.

خادم در پایان بیان کرد: حضور پرشور مردم و صحبت‌هایی که پشت تریبون « خبرنگار انقلاب» انجام می‌دهند نشان می‌دهند که مردم ایران به همین راحتی با این تهدید‌ها عقب نشینی نمی‌کنند و تا پای جان برای کشور و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

رییس فرهنگ‌سرای سرو در پایان از مردم برای حضور پرشور تشکر کرد و به همه کسانی که در راه‌اندازی فرهنگ‌سرای مقاومت همکاری کرده‌اند، تشکر کرد. 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژه‌برنامه‌هایی را در قالب فرهنگ‌سرای موقت مقاومت در خیابان طالقانی برگزار کرد. 
نظر شما