جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۱
کد خبر: ۹۹۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
آیین تجلیل از شهدای دانش آموز با حضور و اجتماع بزرگ دانش آموزان مدارس شاهد و ایثارگر شهرستان ری روز دوشنبه ۱۴ آبان در سالن ولیعصر فرهنگ‌سرای ولاء برگزار می‌شود.
آیین تجلیل از شهدای دانش‌آموز در فرهنگ‌سرای ولاءبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز، آیین تجلیل از شهدای دانش‌آموز با حضور و اجتماع بزرگ دانش آموزان مدارس شاهد و ایثارگر شهرستان ری، روز دوشنبه ۱۴ آبان ساعت ۹:۳۰ در سالن ولیعصر فرهنگ‌سرای ولاء برگزار می‌شود. 

این مراسم با نام «ترنم عشق» و با همکاری و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های  استان تهران و شهرستان ری و اداره کل آموزش و پرورش ناحیه۲ شهرستان ری با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی از قبیل شعرخوانی، خاطره گویی با حضور شاعران برجسته  و تجلیل از شهدای دانش آموزان شهرستان و ....برگزار می‌شود. هدف از اجرای این برنامه افزایش آشنایی با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و تقویت و روحیه استکبار ستیزی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی: شهر ری میدان نماز ،فرهنگ‌سرای ولاء مراجعه کنند  و با شماره 33380303 تماس بگیرند.
نظر شما