جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۶
کد خبر: ۹۹۷۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
نمایشگاه نقاشی به هنرمندی حسین غیائی کلخوران با عنوان «واگویه‌های بی‌کلام سکون» روز شنبه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی به هنرمندی حسین غیائی کلخوران با عنوان «واگویه‌های بی‌کلام سکون» روز شنبه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق افتتاح می‌شود. این نمایشگاه با نمایش ۱۶ اثر با تکنیک رنگ روغن در ابعاد متفاوت برپا می‌شود.

غیائی بیش از سه دهه، به طور مداوم به جست‌وجو در عالم هنر به ویژه در نقاشی پرداخته و از استادانی چون آیدین آغداشلو، جواد حمیدی و هانیبال الخاص بهره برده است. این هنرمند سابقه برپایی چند نمایشگاه گروهی و یک نمایشگاه انفرادی (سال ۱۳۹۴) در نگارخانه نقش جهان را در کارنامه هنری خود دارد. از آنجا که وی تحصیلات دانشگاهی در رشته داروسازی داشته، همیشه سعی کرده است هنر را به صورتی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود نیز بیاموزد.

در آثار غیائی، انسان گاه حضور دارد و گاه نه، گاه بیننده اثر است و گاه در پیش چشم بینندگان، گاه به منحنی‌ها و نقوش پناه می‌برد تا به آرامش برسد، تا که چشمانش به سان چشمان آهو زیبا شود و زیبایی اندیشه‌اش به سان مشک، خوش‌بو باشد. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۹ آبان از ساعت ۹ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند. 

نظر شما