شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۴
کد خبر: ۹۹۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
داوود میاندهی با حضور در فرهنگسرای رسانه ضمن دیدار با علی محمد اسماعیلی، به بهره‌مندی متقابل از توانایی‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری خبرگزاری ایرنا و فرهنگ‌سرای رسانه تاکید کرد.
 به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، داوود میاندهی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان تهران صبح روز دوشنبه چهاردهم آبان به همراه مبعودی خبرنگار خبرگزاری ایرنا  در فرهنگ‌سرای رسانه حضور یافت.

میاندهی در نشستی که با هدف ایجاد تعامل بین خبرگزاری ایرنا و فرهنگ‌سرای رسانه برگزار شد، در خصوص بهره‌مندی متقابل از توانایی‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری خبرگزاری جمهوری اسلامی و فرهنگ‌سرای رسانه تاکید کرد و گفت: ظرفیت رسانه‌ها به نسبت گذشته تفاوت‌های زیادی یافته است و رقابت‌های نفس گیری در حوزه تولید محتوا  بوجود آمده است که می‌طلبد در حوزه رسانه با ایجاد تعامل و هم‌فکری قدم‌هایی رو به جلو برداشته شود.

رئیس فرهنگ‌سرای رسانه در این نشست ارتقاء کمی و کیفی هدف‌ها و برنامه‌های مشترک بین این دو مجموعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: خبرنگاران خبرگزاری ایرنا  در موضوعات مختلفی نظیر برگزاری جشنواره‌های علمی و ورزشی (سواد رسانه‌ای)، دوره های تخصصی خبرنویسی و خبرنگاری و امکانات تفریحی می‌توانند از فضای فرهنگسرای رسانه بهره‌مند شوند.

در پایان این جلسه مقرر شد شرایط همکاری دوجانبه در قالب نشستی در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا بررسی شود.


نظر شما