جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۹۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
فرهنگ‌سرای رسانه با مشارکت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ماهنامه چهره های ماندگار «کارگاه تخصصی، حقوقی و قضایی رسانه» ویژه مدیران مسئول و روزنامه‌نگاران فعال کشور رابا بهره‌گیری از اساتید و حقوقدانان مجرب در حوزه رسانه برگزار می‌کند.
کارگاه «تخصصی، حقوقی و قضایی رسانه» درفرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اهمیت و ضرورت شناخت قوانین و نحوه قضاوت و داوری مراجع ذیربط در حوزه مطبوعات و رسانه‌ها، فرهنگ‌سرای رسانه با مشارکت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ماهنامه چهره های ماندگار «کارگاه تخصصی، حقوقی -قضایی رسانه» ویژه مدیران مسئول و  روزنامه‌نگاران فعال کشور را با بهره‌گیری از اساتید و حقوقدانان مجرب در حوزه رسانه برگزار می‌کند.
 
 مسئولیت‌های حقوقی مدیران رسانه با نگرش به قانون مطبوعات و قوانین مرتبط، رسالت حرفه‌ای روزنامه‌نگاران در تأمین امنیت فکری و روانی جامعه و ایجاد امید در حیات سیاسی و اجتماعی و جرائم مطبوعاتی و هویت ملی عناوین کارگاه تخصصی، حقوقی و قضایی رسانه است.
 
 دکتر حسن بهشتی‌پور، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل، دکتر محمدرضا پاسبان عضو هیئت‌علمی دانشگاه و عضو کانون وکلای مرکز، دكتر حميد ضيايي‌پرور مدير كل دفتر مطالعات و برنامه‌ريزی رسانه‌ها و دکتر یدالله علیزاده، عضو هیئت‌علمی دانشگاه و از قضات دیوان عالی کشور مدرسین این کارگاه هستند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه تخصصی، حقوقی و قضایی رسانه می‌توانند شنبه ۱۹ آبان ساعت ۱۳ به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، میدان قبا مراجعه کنند.
نظر شما