جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۹
کد خبر: ۹۹۷۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی
نشست هم اندیشی شاعران و نویسندگان منطقه ۱۸ به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور جمعی از شعرا، نویسندگان و هنرمندان مجمع فرهیختگان این منطقه برگزار می‌شود.
شاعران و نویسندگان منطقه ۱۸ گرد هم می‌آیندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با هدف ایجاد تعامل و هم افزایی فرهنگی در سطح منطقه نشست هم اندیشی شاعران و نویسندگان منطقه ۱۸ به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

در این نشست مواردی چون راهکارهای تقویت ارتباط علمی و فرهنگی میان شاعران و نویسندگان، پرهیز از تولید مطالب تکراری و انجام پژوهش‌های موازی، آسیب شناسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات در حوزه فرهنگ و ادب، و ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و معرفی نویسندگان و شاعران منطقه ۱۸ طرح بررسی می‌شود.

از جمله اهداف مجمع فرهیختگان منطقه ۱۸، تهیه بانک اطلاعاتی از نویسندگان دارای اثر و هم چنین نو قلم‌های منطقه است تا نویسندگانی که در منطقه گمنام مانده‌اند شناسایی معرفی و تقدیر شوند.

نشست هم اندیشی شاعران و نویسندگان منطقه ۱۸ ، روز سه‌شنبه ۱۵ آبان ساعت ۱۷ در کتابخانه ۱۵ خرداد واقع در میدان معلم، خیابان تختی، خیابان یادگار، بوستان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.
نظر شما