پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۴
کد خبر: ۹۹۷۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کتابخانه شهدای محله بهداشت برگزار می‌کند
کتابخانه شهدای محله بهداشت در ادامه نشست های هفتگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشناسازی شهروندان با کتاب های مفید، نشست محفل ادبی یاس را با موضوع بازخوانی و نقد کتاب جاناتان مرغ دریایی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه به همت کانون ادبی کتابخانه شهدای محله بهداشت برگزار و در آن ضمن معرفی و بازخوانی بخش‌هایی از کتاب جاناتان مرغ دریایی نوشته ریچاردباخ، محتوای این کتاب نقد و بررسی می‌شود.
 
جاناتان مرغ دریایی رمانی کوتاه ولی بسیار پرمعنا وخواندنی از ریچارباخ خلبان ونویسنده آمریکایی است که مراحل کمال را در قالب یک مرغ دریایی روایت می کند.

این کتاب در مورد جاناتان لیوینگستون، یک مرغ دریایی است که دوست ندارد مثل هزاران مرغ دریایی دیگر فقط به فکر خوردن و خوابیدن و گذران زندگی باشد. جاناتان می‌خواهد به شکل حرفه‌ای پرواز را یاد بگیرید. به همین خاطر دور از دیگر مرغان دریایی، تنها به تمرین مشغول است. در بخشی از کتاب می خوانیم: «بهشت یک مکان نیست زمان هم نیست بهشت یعنی رسیدن به کمال ...»

 این برنامه  روز سه شنبه ۱۵ آبان  ماه ساعت ۱۴ در  کتابخانه شهدای محله بهداشت واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی،چهارراه یافت آباد،بلوارمعلم،جنب پارک میرال،نبش خ بهار برگزار می‌شود.
نظر شما