شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۹
کد خبر: ۹۹۷۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای آثار طراحی و خوشنویسی "اعظم علیزاده نیک" را به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه "نام ها و نشان ها" شامل آثار طراحی و خوشنویسی اسم ها توسط بانوی هنرمند اعظم علیزاده نیک، شنبه 19 آبان ماه ساعت 16 با حضور جمعی از هنرمندان گشایش و تا بیست و هشتم این ماه، از ساعت 9 تا 17 در نگارخانه پردیسان پذیرای عموم علاقمندان و هنردوستان است.

 

اعظم علیزاده نیک متولد 1353 در تهران و دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران است و در مراکزی چون انجمن خوشنویسان، حلقه مهربانی، موسسه بانوان قرآن پژوه، مرکز دارالکتابه جمهوری اسلامی و ...  فعالیت داشته و دارای افتخارات هنری متعددی از جمله برگزیده خط نسخ جشنواره مشق صلوات در سال 1396 است.

 

این بانوی هنرمند خط نستعلیق را نزد فریما فرداد، زینت قاجاردولو و مهدی حسین پور فرا گرفته و در خط نسخ شاگرد استاد محمدعلی قربانی بوده که در سال 1393 موفق به دریافت مدرک فوق ممتاز نسخ شده است.

 

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 28 آبان ماه به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما