پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۷
کد خبر: ۹۹۷۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
آزمون متقاضیان تدریس در گروه آموزشی روزنامه‌نگاری و روابط عمومی مراکز آموزشی سازمان فرهنگی هنری ۲۳ آبان برگزار می‌شود.
آزمون متقاضیان تدریس در گروه آموزشی روزنامه‌نگاری و روابط عمومی برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،آزمون متقاضیان تدریس در گروه آموزشی روزنامه‌نگاری و روابط عمومی مراکز آموزشی سازمان فرهنگی هنری ۲۳ آبان ساعت ۹ به مدت ۱۸۰ دقیقه در مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

منبع این آزمون از کتاب‌های «روزنامه‌نگاری نوین» نوشته «نعیم بدیعی» و «حسین قندی» از انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، کتاب «روش‌های مصاحبه خبری» اثر «مهدي محسنيان راد» از انتشارات دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و کتاب «غلط ننویسیم» نوشته «ابوالحسن نجفی» از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی برای آزمون کتبی انتخاب شده است و اطلاعات و دانش‌پایه مرتبط با هر رشته برای متقاضیان روزنامه‌نگاری شهروندی، خبرنگاری رادیو و تلویزیونی، فن بیان و گویندگی، اصول تبلیغات در روابط عمومی و روزنامه‌نگاری سایبر برای گرایش‌های حوزه رسانه در بخش آزمون شفاهی و مصاحبه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای شرکت در این آزمون می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی به نشانی؛ تهران، خیابان کریم‌خان، تقاطع حافظ، نبش کوچه شهید ملایی، شماره 195، طبقه چهارم مراجعه کنند. شماره تلفن‌های: 88895889، 88895888، 88895887 داخلی 2732، 2733 و 2734 اداره امور مربیان، پاسخگوی پرسش‌های متقاضیان این آزمون است.

نظر شما