شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۲
کد خبر: ۹۹۸۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
هشتمین نشست تخصصی «کودک من در فضای مجازی» با حضور کارشناس متخصص، سه‌شنبه ۲۲ آبان ساعت ۱۰ به همت فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در دبستان پسرانه بهشت برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های تخصصی «کودک من در فضای مجازی (زندگی در دنیای مدرن)» با هدف ارتقای دانش و آگاهی خانواده‌ها به مبانی فضای مجازی، فواید و آسیب‌های آن و پرداختن به مسائل روز فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این برنامه غلام رضا آذری دکترای ارتباطات و استاد دانشگاه به بررسی فواید و آسیب‌های استفاده کودکان از فضای مجازی و نحوه برخورد والدین با آنها می‌پردازد.

امروزه با وجود استفاده زیاد خانواده‌ها از فضای مجازی، کودکان به شدت تحت تاثیر این فضا قرار گرفته‌اند و متاسفانه عدم آگاهی والدین از آسیب‌های این فضا باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای آنان شده است. در این برنامه سعی می‌شود تا ضمن آشنا نمودن خانواده‌ها و ارتقای سواد رسانه‌ای آنان، نرم افزارهای مفید و مناسب در فضای مجازی برای کودکان آموزش داده شود.

این برنامه قرار است در جمع اولیاء دانش آموزان دبستان پسرانه بهشت واقع خیابان ابوریحان برگزار شود. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902125 تماس بگیرید.
نظر شما