سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۵:۵۵
کد خبر: ۹۹۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود؛
کارگاه مهارت‌های ارتباطی و پیشرفت تحصیلی ویژه دختران نوجوان در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود.
نشست مهارتهای ارتباطی ویژه دخترانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه «دخترانه» با مشارکت کانون اصول و عقاید اسلامی و با حضور کارشناس با هدف کسب مهارت‌های ارتباطی و پیشرفت تحصیلی ویژه دختران نوجوان، پنجشنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود.

نوجوانی در اين روزهای جامعه ما دوران جديدی است كه طی دهه‌های گذشته والدين، معلمان و مربيان با آن مواجه نبوده‌اند چرا كه نوجوانی اين روزها برای افرادی كه با آنها در ارتباط هستند طولانی‌تر، پرچالش‌تر و دغدغه آفرين‌تر شده و به مهارتهای بيشتر و يا حتی خاص اين دوران نياز دارد. 
درک اين نياز فرهنگ‌سرای امید را بر آن داشته تا سخت افزارها و نرم افزارهای تربيت و رشد در نوجوانی را در کارگاه «‌دخترانه‌» با حضور کارشناس تحویلیان مورد بازنگری قرار داده و بروز رسانی کند.
 
در این جلسات عناوینی همچون؛ تغييرات جسمی و روانشناختی دختران  نوجوان، بررسی مشكلات عاطفي، هيجانی و ارتباطی دختران، معرفی مهارتها و ابزارهای مؤثر براي جامعه امروز ما در ارتباط با دختران نوجوان، عزت نفس در بین آنان، عوامل تاثیر گذار در پیشرفت تحصیلی آنان مورد بحث قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی: بالاتر از میدان شهدا ؛ خیابان 17شهریور؛ خیابان خشکبارچی؛ بوستان خیام؛ فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33302592 تماس بگیرید.

نظر شما