جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۲
کد خبر: ۹۹۸۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
دومین نشست هماهنگی جشن‌های گسترده «بهار مهربانی» به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین نشست هماهنگی جشن‌های گسترده «بهار مهربانی» با حضور سعید اوحدی رییس ستاد عالی جشن‌های بهار مهربانی و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مدیران فرهنگی و هنری پایتخت در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست، برنامه‌های کارگروه‌های فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی تشریح شد و به تصویب اعضای حاضر رسید. رونمایی از دو قطعه موسیقی، برگزاری ۸ ویژه برنامه در ۸ منطقه پایتخت، حرکت کاروان‌های گل در میدان‌ها پر رفت و آمد شهری و جشن باشکوه میلاد پیامبر در سالن اجلاس سران، بخشی از برنامه‌هایی است که تحت عنوان «بهار مهربانی» ۲۹ آبان تا ۴ آذر به مناسبت هفته وحدت برگزار می‌شود.

پس از دستور ریاست محترم جمهوری و تشکیل ستاد «جشن‌های بهار مهربانی» در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف برگزاری جشن ولادت حضرت محمد(ص) در فضایی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته، اداره کل ارشاد اسلامی هر استان دبیر و استاندار، ریاست این ستادها را عهده‌دار شده‌اند. در تهران مسئولیت ستاد بر عهده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گذاشته شده است. 

«جشن‌های بهار مهربانی» با هدف افزایش نشاط و امید در ماه ربیع به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و اداره کل ارشاد تهران، وزارت ورزش و جوانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، شهرداری‌ تهران، نیروی انتظامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رسانه ملی بخشی از دستگاه‌هایی هستند که به طور مستقیم در این ستاد نقش آفرینی خواهند کرد.
مطالب مرتبط
نظر شما