جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۶
کد خبر: ۹۹۸۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
مدیریت امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با هفته کتاب، نشست «شهر دوستدار کودک» را روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه با خوانش کتاب «صورتی مثل ابر» در فرهنگ‌سرای ولا برگزار می‌کند.
شهر دوستدار کودک در فرهنگ‌سرای ولا/ شنبه منتشر شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با هفته کتاب، نشست «شهر دوستدار کودک» را روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با خوانش کتاب کودک در فرهنگ‌سرای ولا برگزار می‌کند. 

در این نشست، مهرداد نظام‌آبادی هنرمند شناخته‌شده حوزه کودک به خوانش و دورهم‌خوانی کتاب «صورتی مثل ابر» نوشته سمیرا قیومی می‌پردازد و اصول نویسندگی و روش‌های صحیح مطالعه کتاب را به حاضران در نشست آموزش می‌دهد. 

سلسله‌نشست‌های دورهم‌خوانی کتاب با حضور هنرمندان، فرهیختگان و نویسندگان حوزه‌های گوناگون همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای ولا واقع در شهر ری، میدان نماز، ابتدای خیابان کمیل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۷۴۹۱۳۴ تماس بگیرند.

نظر شما