جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۱
کد خبر: ۹۹۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
نمایش‌نامه «قیطریه» در عصر شنبه‌های تئاتری فرهنگ‌سرای گلستان در برنامه هنری «صدای صحنه» خوانده می‌شود.
خوانش نمایشنامه «قیطریه» در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایش‌نامه «قیطریه» نوشته نازیار عمرانی است که نمایش‌نامه خوانی آن توسط گروه هنری آوا تیاتر به کارگردانی رضا تفکری توسط گروه هنر آواتیاتر به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

نمایش قیطریه یک نمایش زنانه است که پنج شخصیت زن با مشکلات شخصی و خاص خودشان مواجه هستند و عزم جدی دارند تا جایی مسیر زندگی‌شان را تغییر بدهند. اما جبر زندگی و جامعه مردسالارانه مانع جدی در تحقق چنین خواسته‌ای است.

نمایشنامه «قیطریه» مادرانگی زنی را به چالش می‌کشد که جای خالیش تا ابد در نگاه بی روح دختر جوانش گم می‌شود . دختری که در کودکی توسط پدرش که از بیماری اعتیاد رنج می‌برد فروخته می‌شود. در حالیکه همچنان رویای یافتن مادرش و کودکی گمشده‌اش را در سر می‌پروراند و ...

این نمایش‌نامه با خوانش نقش‌خوانی محمد مهدی منصوری، زهره کرمی، پگاه فولادی، گلناز عمرانی، وجیهه لاجوردی، فریبا فصیحی، بنیامین عابدینی خوانده می‌شود و دیگر عوامل این نمایشنامه خوانی عبارتند از: افکتور: محمد مهدی منصوری و عکاس و طراح پوستر: علی نجات.

نمایشنامه «قیطریه» شامگاه شنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۹ در فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی؛ نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک خوانش و نقد و بررسی می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند. 

نظر شما