پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۹
کد خبر: ۹۹۸۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
آیین اختتامیه جشنواره ملی کتاب و کاریکاتور با رونمایی از کتاب آثار برگزیده این جشنواره با عنوان «کاریکتاب» شنبه ۲۶ آبان در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
رونمایی از «کاریکتاب» در فرهنگ‌سرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آیین اختتامیه جشنواره ملی کتاب و کاریکاتور از کتاب آثار برگزیده این جشنواره با عنوان «کاریکتاب» شنبه ۲۶ آبان در فرهنگ‌سرای ارسباران رونمایی می‌شود.

این کتاب شامل تمامی آثاری است که از طرف هیات داوران این مسابقه برای نمایش و انتشار در این کتاب انتخاب شده‌اند.

در کتاب «کاریکتاب» علاوه بر کاریکاتورهایی که با موضوع کتاب به این جشنواره ارسال شده‌اند، فصلی درباره جواد علیزاده کاریکاتوریست پیشکسوت منتشر شده که قرار است در آیین اختتامیه این جشنواره از او به پاس یک عمر فعالیت هنری در زمینه کارتون و کاریکاتور تجلیل شود.

همچنین تعدادی از آثار این هنرمند به همراه بیوگرافی او در این کتاب منتشر شده است.

اسامی شرکت کنندگان در این جشنواره، تصاویری از جلسه هیات داوری، بیانیه هیات داوران و دو مقدمه از مدیرعامل موسسه خانه کتاب و دبیر جشنواره از دیگر بخش‌های این کتاب هستند.

در این کتاب آثار برگزیده اول تا سوم و همچنین سه اثر شایسته تقدیر در فصلی جداگانه در نظر گرفته شده‌اند.

کتاب «کاریکتاب» در ۱۶۸ صفحه شامل حدود ۱۰۰ اثر، در قطع خشتی، با کیفیت نفیس و قیمت ۸۵ هزارتومان از سوی انتشارات خانه کتاب چاپ شده است و شرکت کنندگان در اختتامیه این جشنواره می توانند کتاب را با ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب به دبیری هادی حیدری به مناسبت هفته کتاب و از سوی موسسه خانه کتاب برگزار شده است و آیین اختتامیه آن شنبه ۲۶ آبان در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
نظر شما