پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۸
کد خبر: ۹۹۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و رییس فرهنگ‌سرای دانش برنامه‌های این منطقه در هفته کتاب را تشریح کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و رییس فرهنگ‌سرای دانش با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی و نقش آن در توسعه فرهنگ عمومی از اجرای برنامه‌های ویژه در هفته کتاب خبر داد و گفت: این برنامه‌ها همزمان با برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در منطقه ۲۱ برگزار می‌شود. هدف ما از برگزاری این برنامه‌ها جریان‌سازی فرهنگی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و کمک به ارتقای سرانه مطالعه در میان شهروندان و کارکنان شاغل در کارخانجات منطقه ۲۱ است.

رییس فرهنگ‌سرای دانش با اشاره به عناوین هفته کتاب و کتابخوانی در این منطقه گفت: کتابخانه مسجدالنبی (ص) در محله شهرک پاسداران سه عنوان برنامه با نام‌های کتابخانه صنعت، یادگار دوست و نردبان ترقی را برگزار خواهد کرد. کتابخانه استاد معین در محله وردآورد نیز دو عنوان برنامه با نام‌های زنگ کتاب و همیاران کوچک کتاب را اجرا می‌کند و در کتابخانه حزین لاهیجی در محله تهرانسر شرقی نمایشگاه کتاب برپا خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های هفته کتاب در منطقه ۲۱ می‌توانند به کتابخانه مسجدالنبی (ص) واقع در شهرک پاسداران، خیابان شهید طالبی، کوچه ۲۷ مرکزی، پلاک ۳۲ مراجعه کنند یا با تلفن ۴۴۵۲۶۴۶۲ تماس بگیرند.
برچسب ها: هفته کتاب ، منطقه ۲۱
نظر شما