پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۹
کد خبر: ۹۹۸۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه هفته کتاب با شعار «کتاب، سایبان شهر» از ۲۴ تا ۳۰ آبان در کتابخانه امیرکبیر و دارآباد منطقه یک برگزار می‌شود.
ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز فرهنگی هنری منطقه یک برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهروندان می‌توانند هفته کتاب به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های منطقه یک شوند و ازخدمات بخش امانت کتاب، بخش مرجع و سالن‌های مطالعه استفاده کنند.

کتابخانه‌های برخی  مدارس منطقه یک  در این هفته تجهیز می‌شوند و طرح هبه و  اهدای کتاب  به کودکان در بیمارستان‌های محک، نیکان و شهدای تجریش انجام می‌شود.

از دیگر برنامه‌های هفته کتاب می‌توان به برپایی نمایشگاه کتاب، اردوی بازدید مدارس از کتابخانه ، کارگاه قصه گویی و آشنایی با قسمت‌های مختلف آن اشاره کرد.
 
جلسه نقد و بررسی کتاب و رونمایی از کتاب اسرار خانه کبوتران با حضور شهناز صاعلی از برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

همچنین در راستای تشویق و ترغیب شهروندان به کتاب خواندن از خردسالترین و سالمند‌ترین عضو کتابخانه تقدیر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند به کتابخانه امیرکبیر واقع در قیطریه، بوستان قیطریه و کتابخانه دارآباد به  نشانی دارآباد،  بوستان ساحلی دارآباد، مراجعه کنند.
نظر شما