جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۲
کد خبر: ۹۹۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
به مناسبت هفته کتاب و با شعار «کتاب؛ سایه بان شهر»، ۱۲ عنوان برنامه در فرهنگ‌سرای اخلاق و کتابخانه‌های منطقه ۱۴ به اجرا در می آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در قالب ویژه برنامه‌های هفته کتاب، از ۲۴ آبان تا اول آذر، علاوه بر راه اندازی سه باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان با عناوین «چرخ نیلوفری»، «آبنبات چوبی» و «مروارید صادق» در کتابخانه های اخلاق، ابن سینا و امام جعفر صادق (ع)، نشست نقد و بررسی داستانهای کوتاه با حضور استاد ابوالفضل درخشنده و اعضای کانون‌های ادبی و علاقه‌مندان به حوزه داستان نویسی در فرهنگ‌سرای اخلاق و کتابخانه ابن سینا برپا می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های «شکوفه صادق» با رویکرد آشنایی کودکان با دنیای کتاب و نویسندگی، عضویت رایگان در کتابخانه ها در طول هفته کتاب، بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب و توزیع محصولات فرهنگی مثل بروشور، اینفوگرافی و نشانگر کتاب از دیگر برنامه های مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده در هفته کتاب است.

علاوه برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های منطقه، در قالب برنامه «باران دانش» نمایشگاه کتاب در مدارس منتخب ناحیه ۵ این منطقه به همت کتابخانه امام جعفر صادق(ع) همراه با عضوگیری رایگان در این مدارس انجام می‌شود و همچنین در قالب برنامه «گنجینه ادب»، کودکان و نوجوانان با خوانش ادبیات کهن فارسی آشنا می‌شوند.

برپایی ایستگاه‌های اهدا و مبادله کتاب توسط شهروندان، بازدید کودکان و نوجوانان مدارس با بخش‌های مختلف کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌های کتابخانه امام جعفر صادق(ع)، اخلاق و ابن سینا است که با هماهنگی مدارس منتخب منطقه ۱۴ در طول هفته کتاب اجرا می‌شود.

دبیرخانه برنامه‌های هفته کتاب منطقه چهارده در فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی جنب بوستان گلزار واقع شده است.

نظر شما