جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۶
کد خبر: ۹۹۸۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کتابخانه شهید جهان‌آرا برگزار می‌کند
کتابخانه شهید جهان‌آرا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌ای با عنوان «دومیدانی با کتاب» را یکشنبه ۲۷ آبان ماه در دبستان پویش برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شهید جهان‌آرا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌ای با عنوان «دومیدانی با کتاب» را یکشنبه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن ورزشی دبستان پویش منطقه ۶ برگزار می‌کند. این برنامه بازی، حرکت و دویدن را با هم درمی‌آمیزد تا به شیوه‌ای سرگرم‌کننده کودکان را با انواع کتاب‌ها آشنا کند.  

در ابتدای برنامه کارشناس، کودکان را با انواع کتاب‌ها آشنا می‌کند، سپس کودکان به دو گروه مساوی تقسیم می‌شوند. هر گروه در یک نیمه زمین قرار می‌گیرد. به فاصله مساوی از هر گروه، مقداری کتاب قرار می‌دهیم که در آغاز با دستمالی پوشانده شده‌اند. نخستین بازیکن در هر صف کارتی دریافت می‌کند که بر روی آن درخواستی طرح شده است. وی برای پاسخ به درخواست نخست، بایستی کتاب خاصی را از میان کتاب‌ها بیابد. پس از یافتن کتاب مورد نظر، کودک کارت را به بازیکن بعدی در صف می‌دهد. این بازیکن با یافتن کتاب دیگری به درخواست دوم پاسخ می‌دهد. بازی به همین ترتیب ادامه پیدا می‌کند تا گروهی تمام کتاب‌ها را صاحب شود. کودکان با شور و هیجان در این بازی شرکت می‌کنند و اغلب تاکتیک‌های جدید برای بازی ارائه می‌دهند و در  یافتن کتاب درست همدیگر را راهنمایی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۶۰۲۳۵۸ تماس بگیرند.
نظر شما