چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۳
کد خبر: ۹۹۸۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ همزمان با هفته کتاب با برنامه‌های متنوع میزبان شهروندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ همزمان با هفته کتاب با برنامه‌های متنوع میزبان شهروندان است. در همین راستا و همزمان با هفته کتاب که از ۲۴ آبان ماه آغاز و تا یکم آذر ادامه خواهد یافت، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ برنامه‌های خود را با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ کتابخوانی، زمینه‌سازی برای علاقه‌مندی بیشتر مخاطبان به کتاب در اقشار مختلف سنی، بررسی علل و آسیب‌های حوزه کتاب و کتابخوانی، استفاده کاربردی از فرهنگ کتاب در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری جذاب و... برای مخاطبان خود عرضه می‌کند. 

کتاب‌نما (برگزاری نمایشگاه کتاب با همکاری و مشارکت سه ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قدیانی و سوره مهر و فروش کتاب با تخفیف ۵۰ درصد)، کتاب خوب خواندن مهم است (خرید و معرفی تازه‌های نشر سال ۹۷)، سلام بر دانایی (تقدیر از اعضای فعال کتابخانه و کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین عضو کتابخانه)، می‌خواهیم بخوانیم (بازدید مدارس منطقه ۱۳ از کتابخانه)، پیشخوان کتاب (معرفی کتاب برتر)، زنگ فرهنگ کتابخوانی (خوانش کتاب در مدارس منطقه ۱۳)، باشگاه نقالی و قصه‌گویی (معرفی کتاب به همراه خوانش کتاب و بحث و گفت‌وگو درباره کتاب)، ثبت نام رایگان و اهدای کتاب از جمله مهم‌ترین عناوین برنامه‌های منطقه ۱۳ در هفته کتاب است.

در منطقه ۱۳ کتابخانه امام خمینی (ره) با دارا بودن بیش از ۳۵ هزار جلد کتاب و در مساحت ۵۰۰ متر مربع از جمله مهم‌ترین مراکز فرهنگی منطقه است که علاوه بر ساکنان محلات مختلف منطقه ۱۳ از سایر مناطق نیز به آن مراجعه می‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری هر یک از این برنامه‌ها و شرکت در آن می‌توانند با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۳ (کتابخانه امام خمینی (ره)) تماس گرفته و یا به نشانی خیابان ۱۷ شهریور، بالاتر از میدان شهدا، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند. 
برچسب ها: هفته کتاب ، منطقه ۱۳
نظر شما