چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۱
کد خبر: ۹۹۸۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه دیدار چهره به چهره با نویسندگان کتاب کودک را از ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، فرهنگ‌سرای گلستان ویژه‌برنامه دیدار با نویسندگان کتاب کودک را از ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه با حضور طاهره ایبد، رفیع افتخار و لاله جعفری برگزار می‌کند.

در دیدار روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه که ساعت ۹ برگزار می‌شود، طاهره ایبد حضور خواهد داشت. این نویسنده کودک و نوجوان، متولد سال ۱۳۴۲ در شیراز است. از جمله کارهای او می‌توان به خانواده آقای چرخشی، عمو نوروز بازنشسته می‌شود، حسنک کجایی و داستان‌های یک قل دو قل اشاره کرد. وی علاوه بر نویسندگی در زمینه بازنویسی، ویراستاری، داوری جشنواره‌های مختلف چون کتاب سال، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دفاع مقدس، جشنواره ادبی دانش‌آموزان، مجله سروش نوجوان، شهید غنی‌پور و… نیز فعالیت دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.
نظر شما