جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۰
کد خبر: ۹۹۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
فرهنگ‌سرای خاتم (ص) با هدف تبیین فرهنگ شهادت و تکریم شهدا، ویژه‌برنامه سفره شهدا را در مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه ۱۸ برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای خاتم (ص) با هدف تبیین فرهنگ شهادت و تکریم شهدا، ویژه‌برنامه سفره شهدا را دوشنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۶ در مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه ۱۸ برگزار می‌کند. 

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه ایثار، جهاد و شهادت و نیز آشنایی بیشتر شهروندان با زندگی و اندیشه‌های مفاخر دفاع مقدس هر ماه یک بار به یاد یک شهید در مساجد منطقه ۱۸ برگزار می‌شود.

روایتگری زندگی و فداکاری شهدا توسط راویان دفاع مقدس، تلاوت قرآن کریم توسط محمدرضا رنجبر قاری ممتاز منطقه ۱۸، سخنرانی، خاطره گویی خانواده شهدا، ذکر توسل، پذیرایی در سفره نذری شهدا و تجلیل از خانواده شهیدان از بخش‌های مختلف برنامه سفره شهدا در آبان ماه است.

ویژه‌برنامه سفره شهدا به همت فرهنگ‌سرای خاتم (ص) با همکاری و مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، خانه مشارکتی ایلیا و ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۱۸ در مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در شادآباد، ۱۵ متری دوم برگزار می‌شود.
نظر شما