چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۹
کد خبر: ۹۹۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود؛
محفل ادبی ققنوس با معرفی مجموعه شعر «پری مانده از سیمرغان در راه» سروده شهین نازفنائی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
معرفی مجموعه شعر «پری مانده از سیمرغان در راه»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «قنوس» با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب، روز دوشنبه ۲۸ آبان ساعت ۱۷ با بخش‌های مختلف از جمله معرفی و نقد و بررسی مجموعه شعر و شعرخوانی شاعران مدعو در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این جلسه با اجرای مینا آقازاده به عنوان کارشناس مجری، مجموعه شعر «پری مانده از سیمرغان در راه» با حضور صاحب اثر شهین نازفنائی با تخلص پژواک نیشابوری، معرفی و توسط کارشناسان مدعو و حاضر در جلسه از جمله حسن اسدی شبدیز، نقد و بررسی می‌شود.

علاوه بر معرفی این کتاب، تنی چند از شاعران مدعو و حاضر در نشست که نام آشنا هستند، شعرخوانی خواهند کرد و در ادامه آثار شاعران جوان و نوپا نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  44088708  تماس بگیرند.
نظر شما