پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۹۹۹۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
با انتشار پوسترهای متنوع و سه هشتگ اختصاصی
پویش‌های مردمی «بهار مهربانی» در فضای مجازی با سه هشتگ #من_عاشق_محمدم، #من_محمد_را_دوست_دارم و #بهار_مهربانی راه‌اندازی شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشن‌های بزرگ «بهار مهربانی» همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) در حال برگزاری است و یکی از برنامه‌های ستاد این جشن‌ها، راه‌اندازی پویش‌های مردمی در فضای مجازی است. 

انتشار پوستر در اینستاگرام با هشتگ‌های #من_عاشق_محمدم، #من_محمد_را_دوست_دارم و #بهار_مهربانی تا کنون انجام شده و این هشتگ‌ها بیش از ۲۰ هزار بار در اینستاگرام استفاده شده‌اند. 

پوسترهایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، برگرفته از پایگاه کانون هنری شیعی است و شما می‌توانید این پوسترها را در صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara@ ببینید و با سه هشتگ #من_عاشق_محمدم، #من_محمد_را_دوست_دارم و #بهار_مهربانی در صفحه‌تان بازنشر کنید. 

جشن‌های گسترده بهار مهربانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف افزایش نشاط و امید در ماه ربیع با بیش از ۴۰۰ اجرا از ۲۹ آبان تا ۴ آذر در ۱۰ ایستگاه مهربانی برگزار می‌شود.
نظر شما