جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۱
کد خبر: ۹۹۹۶۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
فرهنگ‌سرای امید در پاییز امسال با باشگاه فرهنگی هنری «امیدی باش» با چهار رویکرد متنوع به نوجوانان منطقه ۱۳ خدمات ارائه می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای امید در پاییز امسال با باشگاه فرهنگی هنری «امیدی باش» با چهار رویکرد متنوع به نوجوانان منطقه ۱۳ خدمات ارائه می‌کند. این باشگاه کارگاه‌هایی در چهار حوزه گویندگی، نقالی، استندآپ کمدی و نمایش با هدف استعدادیابی و هدایت و آموزش کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری متناسب با توانایی‌هایشان برگزار می‌کند و عضوگیری را آغاز کرده است. 
  
در این باشگاه که به صورت هفتگی چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ میزبان اعضای خود است، علاوه بر آموزش‌های اولیه در حوزه‌های مرتبط، تمرین و کار عملی نیز انجام می‌شود تا نوجوانان علاقه‌مند به هر یک از حوزه‌های فعالیتی این باشگاه اعم از نقالی و قصه‌گویی، استندآپ کمدی، نمایش و بازیگری و گویندگی، بتوانند علاوه بر مهارت‌آموزی، توانمندی خود را محک زده و برای ادامه فعالیت‌ها در آینده آماده شوند. در هر یک از بخش‌های فعالیت این باشگاه سعی شده از حضور استادان مجرب بهره گرفته شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این باشگاه‌ها می‌توانند چهارشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۵ به فرهنگ‌سرای امید به نشانی بالاتر از میدان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما