شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۹
کد خبر: ۹۹۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
همزمان با ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت:
همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، برنامه «گذر مهربانی» با هدف گسترش فرهنگ صلواتی اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، جشن‌های بزرگ بهار مهربانی با اجرای برنامه‌های متنوع در حال برگزاری است و برنامه «گذر مهربانی» یکی از برنامه‌هایی است که با هدف گسترش فرهنگ صلواتی اجرا می‌شود. 

در این برنامه که از ۲۹ آبان تا ۴ آذر ماه برگزار می‌شود، خدمات فرهنگی، هنری، رفاهی و معیشتی به طور رایگان و صلواتی توسط خود مردم ارائه می‌شود و با استفاده از ظرفیت کانونی مناطق سازمان فرهنگی هنری، نیکوکارانی که تمایل به همکاری دارند و اصنافی مانند عینک‌سازی، هنرمندان تجسمی، پزشکان و... می‌توانند به ارائه خدمات و آموزش صلواتی بپردازند. 

میدان آزادی، ایوان انتظار، دریاچه شهدای خلیج فارس، میدان آیینی امام حسین (ع) و فرهنگ‌سراهای ملل، شفق، ولا، قرآن، خاوران، اشراق، رسانه، عطار، اخلاق و رازی نقاطی هستند که هر شب بعد از نماز مغرب و عشا میزبان داوطلبان برنامه «گذر مهربانی» خواهند بود. 

جشن‌های گسترده بهار مهربانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف افزایش نشاط و امید در ماه ربیع با بیش از ۴۰۰ اجرا  از ۲۹ آبان تا ۴ آذر در ۱۰ ایستگاه مهربانی برگزار می‌شود.

 

نظر شما