جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کتابخانه شهدای محله بهداشت برگزار می‌کند

مسابقه کتابخوانی اسلام ناب محمدی به مناسبت هفته وحدت

کتابخانه شهدای محله بهداشت مسابقه کتابخوانی اسلام ناب محمدی را به مناسبت هفته کتاب، هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، از کتاب «جدال دو اسلام» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شهدای محله بهداشت منطقه ۱۸ مسابقه کتابخوانی اسلام ناب محمدی را به مناسبت هفته کتاب، هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، از کتاب «جدال دو اسلام» برگزار می‌کند. گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با و گرامی داشت مناسبت‌های دینی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

کتاب «جدال دو اسلام: تقابل اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی» تألیف روح‌الله نامداری توسط نشر معارف منتشر شده است. بخش اول این کتاب به مقالات و گفت‌وگوهایی از وحید جلیلی (مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی) و محسن صفایی فرد (فعال فرهنگی) در تبیین اندیشه‌های امام خمینی و تشریح اسلام  ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی اختصاص دارد. بخش دوم نیز با عنوان «مصحف انقلاب»، گزیده جلد ۲۱ صحیفه امام خمینی (ره) است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب و شرکت در مسابقه می‌توانند به کتابخانه شهدای محله بهداشت مراجعه کرده و از کتاب‌های موجود در کتابخانه استفاده و در مسابقه شرکت کنند. شهروندان تا پایان ۲۰ آذرماه فرصت دارند پاسخ‌های مسابقه را به صورت حضوری ارسال کنند و به برگزیدگان، جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

شرکت‌کنندگان برای دریافت سؤالات مسابقه به صورت حضوری به کتابخانه شهدای محله بهداشت به نشانی چهارراه یافت‌آباد، بلوار معلم، نبش خیابان بهار، بوستان میرال، طبقه دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۳۰۶۹۰۶ تماس بگیرند.
نظر شما