جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

نخستین دوره رویداد «ایدونو» با مشارکت سازمان فرهنگی هنری

نخستین ماراتن ایده و نوآوری در حوزه فرهنگ و رسانه با عنوان «ایدونو» چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم دی ماه با همکاری سازمان فرهنگی هنری در مجتمع شکوفایی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین ماراتن ایده و نوآوری در حوزه فرهنگ و رسانه با عنوان «ایدونو» چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ششم دی ماه با همکاری سازمان فرهنگی هنری در مجتمع شکوفایی برگزار می‌شود. ایدونو رویدادی با هدف افزایش اطلاعات کاربردی کسب و کار، در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای است. در این رویداد شما به صورت انفرادی و یا جمعی ایده خود را ارائه می‌دهید، تیم خود را ایجاد می‌کنید و به رقابت می‌پردازید.

مراکزی مانند سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سفیر فیلم، موسسه جام جم، مرکز نوآوری فرهنگی امید، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، حوزه هنری دیجیتال و خبرگزاری نسیم آنلاین در برگزاری این رویداد مشارکت دارند.

در رویداد «ایدونو» که ویژه تیم‌های نوپای فرهنگی رسانه‌ای، طراحان، برنامه نویسان و ایده پردازان برگزار می‌شود، تیم اول ۵ میلیون تومان، تیم دوم ۳ میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان جایزه دریافت می‌کنند. همچنین ایده‌های برتر می‌توانند تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان از حمایت مادی و معنوی شتاب‌دهنده امید بهره‌مند شوند. 

برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به www.idono.ir مراجعه کنید. 

نظر شما