جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۹۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

تجلیل از سه چهره هنرهای تجسمی در ویژه‌برنامه «فصل رویش»

فرهنگ‌سرای خاوران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از سه چهره هنرهای تجسمی در قالب ویژه‌برنامه «فصل رویش» تجلیل می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای خاوران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از سه چهره هنرهای تجسمی در قالب ویژه‌برنامه «فصل رویش» تجلیل می‌کند. 

در این برنامه که سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۵ با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، سید مسعود شجاعی طباطبایی، علی حیاتی و عباس گودرزی هنرمندان سرشناس هنرهای تجسمی تجلیل می‌شوند. 

این مراسم شامل بخش‌هایی مانند قرائت قران کریم، سخنرانی، پخش کلیپ آشنایی با سه چهره هنری فصل رویش، پرده‌خوانی با موضوع انقلاب، اجرای سرود توسط محمد گلریز و اهدای لوح و نشان «فصل رویش» به هنرمندان خواهد بود. 

«فصل رویش» عنوان برنامه‌ای است که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف تقدیر از رویش‌ها و دستاوردهای انقلابی با اهدای نشان رویش به ۴۰ چهره فرهنگی هنری در بخش‌های ادبیات و شعر، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی، نمایش و تئاتر، فیلم، سریال، انیمیشن، رسانه، قرآن و معارف اسلامی، ایثار و شهادت، علم و فناوری، جوانان، اقتصاد و تولید ملی و بانوان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد، فرهنگ‌سرای خاوران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.

نظر شما