شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

تبیین مختصات دقیق برگزاری یک دوره آموزشی در کتاب سال آموزش

کتاب سال آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با قابلیت رمزینه هوشمند انحصاری در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب سال آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با قابلیت رمزینه هوشمند انحصاری در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. سید نوید برکچیان مدیرعامل موسسه آموزش شهر با اعلام این خبر افزود: در این کتاب که امید است هر سال در تاریخ ۱۲ اردیبهشت مصادف با روز معلم، به‌روزرسانی و به نام همان سال منتشر شود، فهرست عناوین همه دوره‌های آموزشیِ مصوب سازمان فرهنگی هنری به همراه کاربرگ آموزشی و فهرست و تصاویر همه مربیان دارای مجوز فعال در شبکه آموزش، منتشر خواهد شد.

سید نوید برکچیان در ادامه گفت: به منظور صرفه‌جویی و سهولت در دسترسی به مستندات آموزشی، در این کتاب در برابر هر عنوان دوره آموزشی، «رمزینه هوشمند انحصاری» تعریف شده است که با اسکن آن توسط گوشی‌های هوشمند، کاربرگ آموزشی مربوطه در دسترس است.

وی اضافه کرد: کاربرگ آموزشی سندی است که در آن مختصات دقیق برگزاری یک دوره آموزشی تعریف  شده است؛ مختصاتی مانند اهداف آموزشی، اهداف آموزشی تفصیلی (در سه سطح دانش، نگرش و رفتار)، میزان ساعات آموزشی، سرفصل‌ها و ریز محتوای تفصیلی آموزشی، ویژگی‌های مربیان، ویژگی‌های فراگیران، شیوه‌های ارزشیابی و معرفی منابع بیشتر برای تدریس در این کتاب گنجانده شده است. 
 
مدیرعامل موسسه آموزش شهر اظهار کرد: این کتاب برای استفاده مدیران، کارشناسان آموزشی، مربیان و البته فراگیران و مراجعه‌کنندگان به مراکز آموزشی تولید شده است و می‌تواند به عنوان یک راهنمای جامع، در همه واحدهای ثبت نام در دسترس قرار گیرد تا هم با عناوین و موضوعات آموزشی آشنا شوند و هم به محتوا و سرفصل‌های آموزشی قابل ارائه در آن دوره، دسترسی داشته باشند.

سید نوید برکچیان در پایان گفت: در همین راستا پیشنهاد می‌شود به ازای هر مرکز آموزشی تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری، یک نسخه از این کتاب تهیه و در دسترس عموم قرار گیرد و همچنین دوره‌های آموزشی بر اساس ساعات آموزشی ابلاغی و سرفصل‌های مدون که در کتاب نیز موجود است، برگزار شود.
نظر شما