جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۵۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

کارگاه‌های آموزشی «مدرسه لذت‌بخش» در فرهنگ‌سرای رویش

فرهنگ‌سرای رویش کارگاه‌های آموزشی «مدرسه لذت‌بخش» را از ۲۳ تا ۲۵ مرداد ماه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای رویش کارگاه‌های آموزشی «مدرسه لذت‌بخش» را از ۲۳ تا ۲۵ مرداد ماه برگزار می‌کند. کارگاه نخست با عنوان «مدیریت و کنترل کلاس»، کارگاه دوم با موضوع «تعلیم و تربیت بدون تنبیه  بدون پاداش» و کارگاه سوم با عنوان «آشنایی مقدماتی با روش‌های یادگیری بر مبنای پروژه(PBL) با حضور علیرضا رحیمی تربیت‌پژوه، نویسنده و استاد دانشگاه المصطفی(ص) برگزار خواهد شد.

معنای اقتدار و آزادی، اهمیت برقراری رابطه  میان اقتدار و آزادی در عمل تربیتی، چالش‌های پیش رویِ پاداش و تنبیه و رویکرد رفتاری و شناختی در کنترل و مدیریت کلاس برخی از سرفصل‌های این کارگاه‌های آموزشی است. این کارگاه‌ها با هدف افزایش دانش و مهارت مربیان در مواجهه با برخی مشکلات پیش روی مدیریت و کنترل کلاس و آشنایی با راهبردهایی که امکان بنا کردن آموزش و تربیت بر دیدگاهی متفاوت بر تشویق و تنبیه در آموزش را فراهم می‌کند، برگزار می‌شود و از این جهت برای تمامی دانشجویان، معلمان و مدیران آموزشی مناسب است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای رویش واقع در مهرآباد جنوبی، خیابان شهید واشقانی فراهانی، خیابان شهید وادی‌زاده مراجعه  کنند یا با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ و ۶۶۰۲۹۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما