جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

نمایش آیینی «محشر شام» در فرهنگ‌سرای ارسباران

نمایش آیینی «محشر شام» از شنبه ۱۳ تا چهارشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای ارسباران روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش آیینی «محشر شام» به نویسندگی و کارگردانی زینب اشرف کاشانی از شنبه ۱۳ تا چهارشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

«محشر شام» روایتی تازه از بازماندگان کربلا در شهر شام را به تصویر می‌کشد. در این نمایش زنی به نام هند از کنیزان خاندان بنی‌هاشم که همسر یزید بود راوی داستان است. در این روایت ابتهال دختری از قوم یهود از شهادت حضرت رقیه(س) متأثر می‌شود و به دین اسلام روی می‌آورد.

زینب اشرف کاشانی نویسنده و کارگردان، شیدا توانا سرپرست گروه، وحیده سادات درباری طراح صحنه و لباس و مانا سادات و هستی سادات تهرانی نژاد، زهرا کلانتر، زینب سادات و هانیه سادات موسوی، اسماء زارع، اسماء و رقیه سادات شکرانی، زهرا سادات هاشمی، آلاء اولاور، فاطمه سادات اعلانی، زهرا صادقیان، تارا گودوندی، مرضیه سادات و وحیده سادات مرتضوی، زهرا کیاشمشکی، ریحانه پور رمضان، آزاده ایمانی و رقیه سادات شکرانی عوامل و بازیگران این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای نمایش به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند. تلفن گویای ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۱۹ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود. 

نظر شما