جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۷۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

کتابخانه شهید جهان‌آرا بسته مجازی «سیری در ادبیات کهن فارسی» را منتشر کرد

بسته مجازی «سیری در ادبیات کهن فارسی» از شنبه ۲۳ فروردین ماه، با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه در کودکان و نوجوانان به همت کتابخانه شهید جهان‌آرا در اینستاگرام فرهنگ‌سرای سرو بارگذاری می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بسته مجازی «سیری در ادبیات کهن فارسی» از شنبه ۲۳ فروردین ماه تا ۹ اردیبهشت ماه، با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه در کودکان و نوجوانان به همت کتابخانه شهید جهان‌آرا در اینستاگرام فرهنگ‌سرای سرو به نشانی farhangsara_sarv بارگذاری می‌شود.

با توجه به فرصت پیش آمده برای استفاده بهتر و بیشتر از فضای مجازی، این برنامه با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با شاعران، نویسندگان شاخص ادبیات فارسی و ایجاد عادت به مطالعه در این گروه سنی برگزار خواهد شد.

کتاب شاهنامه فردوسی به نثر اثر علی شاهری از نشر چشمه، کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب اثر مهدی آذریزدی از انتشارات امیرکبیر، کتاب تازه‌هایی از ادبیات کهن از نشر پیدایش و آثاری از نویسندگان برجسته ادبیات کودک و نوجوان همچون مصطفی رحماندوست، سید مهدی شجاعی و عرفان نظرآهاری از جمله کتاب‌ها و نویسندگانی هستند که در این بسته مجازی معرفی خواهند شد.

کتابخانه شهید جهان‌آرا واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان جهان‌آرا، خیابان ۵۹ غربی با شماره ۸۸۶۰۲۳۵۸ آماده پاسخگویی به شهروندان است.

نظر شما