جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۱۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

کلیپ «ستاره من» روایتی از زندگی شهید محمدعلی رجایی

فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت سالروز شهادت محمدعلی رجایی کلیپ «ستاره من» را تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت سالروز شهادت محمدعلی رجایی و با هدف بزرگداشت مفاخر انقلابی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کلیپ «ستاره من» را تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کند. 

این کلیپ معرفی کتاب «ستاره من»، روایتی داستانی از زندگی شهید محمدعلی رجایی به قلم زهره یزدان پناه است که به شرح حال زندگی و نقش آن شهید بزرگوار در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

این داستان از آنجایی آغاز می‌شود که شهید رجایی پدرش را از دست داده و به همراه مادرش در قزوین زندگی می‌کند. او از دوران نوجوانی در مساجد حضور پیدا کرده و در کنار افراد متدین تربیت می‌شود و همین موضوع سبب می‌شود تا او یک انسان باورمند، سخت‌کوش و دلسوز بار آید. او پس از مدتی به قصد کار و تحصیل زادگاه خود را ترک کرده و به تهران می‌آید.

مجموعه ۱۷ جلدی «قهرمانان انقلاب» که به همت انتشارات سوره مهر و با قلم نویسندگان توانای حوزه انقلاب اسلامی نوشته شده است، داستان زندگی شخصیت‌های مهم، انقلابی و مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی را روایت می‌کند. جلد هشتم از این مجموعه، «ستاره من» به گوشه‌هایی از زندگی شهید محمدعلی رجایی پرداخته است.

این کلیپ به مناسبت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت محمدعلی رجایی رییس‌جمهور و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر نخست‌وزیر منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی  Farhangsara_khanevade مراجعه کنند. 
نظر شما