برندهای تخصصی تولیدات مجازی منطقه ۹ معرفی شدند
اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 از تولیدات مجازی منطقه با عنوانهای قصههای هابیل،دعوت،همسایه،چاشنی و کتاب نوش خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فعالیتهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هنری در فضای مجازی و شبکههای پیام رسان اجتماعی، هنگامی که بحران کرونا فضای واقعی جامعه را بیمار و خلوت کرد گسترش و جریان سازی قابل توجهی داشت.
در این خصوص فرهنگسرای رویش اقدام به تولیدات مجازی در قالب برندهای موضوعی و مناسبتی کرده است.
تولید مجازی «قصههای هابیل» با هدف ترویج روحیه ایثار، شهادت، مرگ آگاهی و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس، تولید مجازی «دعوت» با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، تولید مجازی «هم سایه» با هدف بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات همسایه داری، مهمان نوازی، صله ارحام و زیست اجتماعی، تولید مجازی «چاشنی» با هدف ترویج روحیه شادابی و نشاط اجتماعی، امید به آینده، تولید مجازی «کتاب نوش» با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی ، توجه به هویت ملی،دینی ،انقلابی از جمله برندهای مجازی این مدیریت است.
شهروندان برای بهره بردن از این برنامهها و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به صفحه اینستاگرام farhangsara_rouiesh مراجعه کنند و با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.
گزارش خطا
پسندها:
۰
ارسال نظر
آخرین اخبار
چهارمین گردهمایی خانواده مدیریت فرهنگی ایران در فرهنگسرای خانواده
آشنایی با تاریخچه زیارتگاههای تهران در فرهنگسرا سرو
«فرهنگسرای منتظر» به همت مدیریت فرهنگی هنری مترو
«مشق احسان» به همت فرهنگسرای رویش
تغییر سبک زندگی با طب سنتی در برنامهی «روشنای جان» خانهفرهنگ آیه
کارگاه گامهای موثر در حفاظت از محیط زیست
کارگاه روانشناسی «شنونده خوب بودن» در کتابخانه شهید کاشانی