جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است

یک تحلیلگر رسانه گفت: مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است و هنر رسانه در جذب مخاطب در چگونگی تیتر زنی نمایان می شود.
مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیدوحید کریمی تحلیلگر رسانه، با اعلام اینکه وجود شبکه های مجازی و گرایش مردم به پلتفرم های اجتماعی موجب کمرنگ شدن نقش رسانه های سنتی و پایگاه های خبری نمی شود، گفت: مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است و هنر رسانه در جذب مخاطب در چگونگی تیتر زنی نمایان می شود.

وی به رسانه ای بودن هر یک از افراد جامعه در کنار سیاسیون کشورها اشاره کرد و ترامپ را مصداقی از یک شعبده باز رسانه ای دانست و گفت: در همایش حزب دموکرات و جمهوری خواه، بایدن 6 دقیقه صحبت و ترامپ یک ساعت و 10 دقیقه سخنرانی کرد و حتی تفاوت در سخنان و نوع صحبت ها فاحش بود.

این تحلیلگر رسانه درباره ویژگی های ساختاری ترامپ به عنوان یک رسانه تأثیرگذار، گفت: او بایدن را به یک فرد کسل و خواب آلود و بیحال تشبیه می کرد و بایدن هم به صورت علنی ادعا کرد که ترامپ یک فرد دروغگوست و چنین رویه ای به عنوان پدیده های جدید رسانه ای قلمداد می شود.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده های جدید رسانه ای یکی پس از دیگری ظاهر شده و هر یک جایگاهی خاص برای خود دارند و ترامپ در این قضیه، دست برتر را داراست.

برچسب ها: رسانه
نظر شما